fbpx

נרשמים ומתעדכנים

ניוטון ניוזלטר

הגישה החינוכית של ניוטון

בניוטון, אנו מעניקים לכל ילד וילדה את התשתית המיטבית לצמיחה בשנים המעצבות בחייהם על מנת להכשירם להסתגל לעולם דינאמי המשלב למידה ויוזמה.

אנו תומכים ומקדמים את ההתפתחות הרגשית-חברתית, המוטורית והקוגניטיבית של הילדים על מנת להבטיח את רווחתם הנפשית והפיזית.

קווי היסוד של ניוטון

4 עקרונות מנחים עומדים בבסיס התפיסה החינוכית של ניוטון

צירי התפתחות

3 צירי ההתפתחות מובילים את כל קבוצות הגילאים

תינוקייה

מלידה עד 15 חודשים

רגשי- חברתי
נסייע בביסוס התקשרות רגשית משמעותית על בסיס מערכת יחסים מוכרת, אמינה, בטוחה ומגנה.
מוטורי
נבסס חזרה על התנסויות מוטוריות, תוך הכוונת התינוק לשימוש בתנועה וחקירה חושית להכרת הסביבה.
קוגנטיבי
נפעל עם הילדים במגוון פעילויות המפתחות יכולות שונות כגון: הבחנה במתרחש בסביבתם ובשינויים החלים בה, פיתוח יכולות חיקוי ועוד, תוך לימוד ההבנה שלכל פעולה שיבצעו יש השפעה על הסביבה.

פעוטות

15-24 חודשים

רגשי- חברתי
נסייע לפעוטות לפתח סקרנות באנשים שבסביבתם. הפעוט צריך להשתמש במבוגר מוכר כבסיס בטוח לצאת לחקירה תוך מודעות לרגשות הסביבה.
מוטורי
נסייע לפעוטות להשתמש בתנועות מכוונות לשם השגת מטרה, תוך פיתוח ביטוי עצמי באמצעות פעולות כמו גם פיתוח מיומנות הצבת אתגרים עצמית.
קוגנטיבי
אנו פועלים ליצירת עליה ביכולת ההתמדה של הפעוטות זאת כדי לחזק רצון להגשת עצמאות ושליטה. נפעל לשיפור בהבנת מילים, תגובה לשאלות ומילוי הוראות פשוטות.

בוגרים

24-36 חודשים

רגשי- חברתי
אנו מסייעים לילדים לפתח מודעות לרגשות של אחרים, להגדיל את טווח הקשב שלהם ואף להתחיל להראות ניצנים של יכולת ויסות עצמי.
מוטורי
אנחנו נותנים לילדים הזדמנות לפתח שליטה על הגוף תוך כדי פיתוח המודעות והיכולת לתמרן במרחב עם אובייקטיבים.
קוגנטיבי
נפתח מיומנויות כמו מיון חפצים, עבודה על חשיבה סמלית, הגיון וזיכרון כמו גם שימוש בידע קודם לפתרון בעיות.

כבוד הילד

התייחסות לילדים כאל בעלי רצונות, רגשות ומחשבות שיש לקבלם ולכבדם.

הילד כלומד אקטיבי

הילדים הינם שותפים פעילים בהתפתחותם. תחומי העניין וצרכיהם מעצבים את התוכן והסביבה החינוכית המקיפה אותם.

אמונה בילד ויכולותיו

אנו מאפשרים ושואפים שהילדים ייעשו כמה שיותר בכוחות עצמם. בעזרת האמונה של המטפל/ת ביכולות הילדים אנו בונים בקרבם תחושת מסוגלות.

מיקוד בחוזקות הילד

איתור המקומות בהם הילדים מתבלטים וחיזוקם על מנת להעניק להם תחושת הצלחה והעצמה המפתחים דימוי עצמי גבוה ותחושת מסוגלות.

מגדל קוביות

הרשמו לניוזלטר
של ניוטון

קבלו עדכונים שוטפים על ההרשמה לגנים,
אירועים ומרכזים חינוכיים

צור קשר

תאריך לידה של הילד/ה
שנת לימודים רצויה
מתעניין בסניף ניוטון ב:

מרחב קהילתי

כגוף חינוכי הרואה כל ילדה וילד כחלק מתא משפחתי וקהילתי, אנו רואים עצמנו כחלק מהמסע שלכם. לכן, הגנים שלנו הם מקום חי ונושם לא רק בשעות הפעילות הפורמליות, אלא גם לאחר מכן.

אנו שואפים להיות מרכז משפחתי-קהילתי-חינוכי, המעניק מעטפת רחבה של פעילויות פנאי ושירותים מקצועיים לקהילת המשפחות של ילדי הגן וכן לקהילה הרחבה.

אמון ושקיפות

אנו רואים חשיבות עיקרית בבניית שיח בריא בין ההורים לצוותי הגנים, כזה המבוסס על אמון ושקיפות הדדיים.

מתוך הבנה שכולנו כאן יחד, פועלים למען אותן המטרות – הבטחון, ההנאה וההתפתחות המיטבית של כל ילדה וילד.

הצוות החינוכי

המשאב החשוב ביותר בחינוך הוא ההון האנושי.

אנו משקיעים את מירב המשאבים בפיתוח אנשי החינוך שלנו, הן בציר המקצועי – הדרכות והכשרות שנתיות, מלגות לימודים ואפיקי קידום בתוך הארגון, והן בציר האישי – עם תנאי העסקה יוצאי דופן לצד השקעה ברווחה ובהוקרה לעידוד ולמצוינות. גם כאן, הרווח כולו של הילדים שזוכים לגדול עם צוות שחווה מימוש וסיפוק מקצועי.

מעטפת ניהולית

מאפשרת לכל בעל תפקיד להתמקד במומחיותו המקצועית. מטה הרשת מנהל את תחומי התפעול, הפדגוגיה ומשאבי האנוש בכל הגנים.

מנהלת הסניף מתמקדת בניהול שוטף של הגן, הקהילה והצוותים. כתוצאה מכך, הגנים מנוהלים במקצועיות והגננות מושקעות אך ורק בחינוך.

גישה חינוכית

אנו מאמינים ביצירת רצף והמשכיות בין המעגלים הסובבים את עולמו של הילד- המשפחתי, החינוכי והקהילתי, כמפתח להתפתחותו המיטבית.

בשנים המשמעותיות ביותר להתפתחותם, אנו מלווים את הילדים באופן צמוד ע"י יועצת פדגוגית מומחית, בהתאם לתכנית פדגוגית סדורה המתמקדת ב- 3 צירי התפתחות מרכזיים: מוטורי, חברתי-רגשי וקוגניטיבי, אשר מאפשרת מעקב והתאמה אישית לכל ילדה וילד לאורך כל השנה.